Myynti tekee yrityksesi tuloksen -

Yhteystiedot

PUH: 0400 608 812  |  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

hor-contact-border

HALUATKO KUULLA LISÄÄ?
JÄTÄ NUMEROSI, NIIN SOITAMME SINULLE

hor-contact-border

Thrust-myynninkehityspalvelulla on tyytyväisiä asiakkaita vuodesta 2006 lähtien. Silloin Salminen & Tikka Oy kehitti Thrust-myynninkehityspalvelun ratkaisuksi yritystoiminnan perimmäiseen kysymykseen, miksi myynti ei vedä. Thrust syntyi, kun S&T:n myynnin kehittäjät palkkasivat ulkopuolisen projektipäällikön kehittämään ja testaamaan asiakasyritykselle suunniteltua myyntiprosessia. Muutamaa kuukautta myöhemmin asiakas halusi palkata projektipäällikön ja Thrust oli syntynyt.

Ensimmäisen casen jälkeen S&T on vienyt läpi 12 Thrust-myynninkehityskokonaisuutta yksi kerrallaan. Yksi kerrallaan siksi, että palvelun jokainen osa on hiottu samalla huippukuntoon. Jokaisesta tehdystä osasesta on kerätty valtava määrä dataa, analysoitu se ja opittu valtavasti – ja onnistuttu kerta toisensa jälkeen. Jokainen projekti on ollut menestys kaikille osapuolille: asiakasyritykselle, projektivastaavalle ja meille.

Loppuvuodesta 2010 tuli ajankohtaiseksi virittää myös oma toimintamme uuteen malliin. Omalla alallaan Suomen johtavat myynninkehittäjäorganisaatiot yhdistivät voimansa ja Thrust-myynninkehityspalvelua hallinnoimaan syntyi Sales' House Finland Oy.

Nykyisessä Sales' House Finland Oy:ssä on kolme osakasta: Salminen & Tikka Oy, Clients' Finland Oy ja Suuri Suomalainen Sijoitusyhtiö. Lisäksi Sales' House Finlandin lähiverkostossa toimii Suomen Pienyrittäjäin mainostoimisto, jonka kanssa teemme tiivistä yhteistyötä.

Meillä on osaamista myynnin kehittämisestä ja sen tukipalveluista. Emme kuitenkaan pärjää ilman kasvuhaluisia yrityksiä ja kunnianhimoisia projektivastaavia, jotka haluavat menestyä avullamme ja kanssamme.

Ydintoimijat

Petri Salminen

Toimitusjohtaja, myyntiasiantuntija

Petrin vastuulla on yrityksen päivittäisen pyörittämisen lisäksi Thrust-myynninkehityspalvelun kehittäminen sekä asiakasprojektien kuljettaminen projektipäällikön rekrytoinnista maaliinsa.

"Minulla on tapa nähdä kokonaisuuksista ne asiat, joissa pitää tehdä korjaus- tai kehitysliikkeitä. Usein asiakkaiden tilanne on, että asioita tehdään hyvin, mutta osa voitaisiin hoitaa vieläkin paremmin. Silloin kokonaisuuksien hahmottamisesta on hyötyä. Eikä monialaisesta kokemuksesta tietenkään ole haittaa asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisessä."

Petri ei omien sanojensa mukaan ole myyntievankelista, vaan myyntiuskovainen: "Yksikään organisaatio, jolla on y-tunnus, ei menesty, jos myynti ei toimi. Ei ole olennaista, miten se tehdään, mutta sitä pitää olla."

Jani Karhunen

Myyntiasiantuntija

Jani on Sales' House Finlandin myyntiprosessien osaaja. Hänellä on selkeä ymmärrys siitä, mitä tehokas myyntiprosessi vaatii ja miten sellainen tehdään. "Myyntihän on oikeastaan varsin yksinkertainen laji. Kipinä pitää olla, mutta sen jälkeen muun voi opettaa. Lähinnä homma vaati nöyryyttä – sitä, että muistaa kuunnella, mitä asiakas oikeastaan tarvitsee. Lopulta asenne kuitenkin ratkaisee: tähän hommaan pitää olla jonkinlainen sisäinen palo, muuten ei tule huippuja."

Janilla on takanaan yli puolensataa rekrytoitua ja perehdytettyä myyjää, joten näppituntuma menestyjien metsästämisestä ja valmentamisesta on olemassa. Lisäksi yli kymmenen vuoden yrittäjäkokemukseen mahtuu kokemusta ja näkemystä erilaisten yritysten kehittämisestä nollasta ylöspäin.

Jani hoitaa myös Thrust-myynninkehityspalvelun asiakashankintaa. "Paras fiilis tulee silloin, kun tyytyväinen asiakas sanoo sen: Tulen suosittelemaan muillekin."

Roope Pietilä / Clients' Finland Oy

Myyntiasiantuntija

Roope on myynnin kehittäjä, jolla on takanaan pitkä kokemus myyjien rekrytoinnista ja valmentamisesta. Miehen vahvinta osaamista on myynnin käynnistäminen. Clients' Finland Oy osallistuu Thrust-projektipäälliköiden myyntiosaamisen kehittämiseen liittyvien valmennusten toteuttamiseen.

"Osaamisestani on eniten hyötyä silloin, kun yritys haluaa startata uuden tuotteen tai levittäytyä uudelle markkinalle. Ulkopuolisena asiantuntijana on helppo luoda yleiskuva firman tilanteesta ja miettiä toimintasuunnitelmaa sen mukaan. Myyntityöhän on lähinnä ihmisten auttamista. Win–win-tilanteiden kautta syntyy pitkiä asiakkuuksia, ja silloin myynti on myös palkitsevaa."

"Se on myös käytännössä todistettu fakta, että myyntiä voi oppia ja opettaa. Näistä tilanteista tulevat myös parhaat onnistumiset itselle: kun yrittäjä tai henkilö, joka on pelännyt myyntityötä, saa ensimmäisen ison kauppansa, voi myös valmentaja olla tyytyväinen."

Teemu Valkonen

Myyntiasiantuntija

Teemulla on käytännön myyntityön lisäksi paljon kokemusta markkinointiviestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta. Hänen osaamisestaan on apua asiakkaidemme myynnin tukitoimintojen jäsentämisestä.

"Myyntihän on maailman siisteintä hommaa. Mikään yritys kun ei pelaa, jos myynti ei vedä. Lopulta voittaja on se, joka myy eniten. Eikä myyntiä voi tehdä kuin oman persoonan kautta: jokaisella on oma tyylinsä hoitaa kauppa kotiin ja se tekee hommasta mielenkiintoista." Rento olemus ja vauhdikkaasti vilistävä puhe todistavat, että mies todella on parhaimmillaan asiakasrajapinnassa.

Teemulla on myös käytännön kokemusta yritysten kasvun rakentamisesta sekä omalta että asiakkaidensa kohdalta. "Ymmärrän ihmisten psykologiaa ja sitä, miten merkitykset rakentuvat vuorovaikutuksessa. Siitä on älyttömästi apua myös myynnin suunnittelussa ja johtamisessa."